Raport „NOWI MĘŻCZYŹNI (?) 4P/2019”.

Po dużym zainteresowaniu „czwartą falą feminizmu” (women empowerment, girl effect, #metoo), niosącej ze sobą zmiany w oczekiwaniach, zachowaniach i wzorach kobiecości, a także w adresowaniu tych zmian w komunikacji marketingowej, obserwujemy obecnie coraz większe zainteresowanie marketingu „nowymi mężczyznami”. Męskość i kobiecość to wzajemnie dopełniające się pojęcia, a więc także męskość jest dzisiaj redefiniowana. Temat ten jest coraz częściej podejmowany przez agencje konsultingowe, trendowe, środowiska akademickie i media.

Raport „NOWI MĘŻCZYŹNI (?) 4P/2019" prezentuje wnioski i wyniki analizy trendów kulturowych i konsumenckich, badań ilościowych i jakościowych (wywiady i etnografia), danych desk research wokół tematu „nowej męskości”. Znajdziecie tu odpowiedzi m. in. na pytania:

  • Co to znaczy być mężczyzną w 2019 r. (w Polsce i na wiodących rynkach)?
  • Jacy są współcześni Polacy? Jak się zmieniają?
  • Jak zmienia się dyskurs na temat męskości w kulturze? Jak mężczyźni się z tymi zmianami czują, na ile są ich świadomi?
  • Jakie są obecnie ich najważniejsze potrzeby/ problemy (triggers/ pain points)?
  • Jak ta grupa jest wewnętrznie zróżnicowana (segmentacja)? Jak mówić do poszczególnych grup i jak adresować je marketingowo?

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej możesz pobrać:

Infografikę ilustrującą wybrane dane

Spis treści raportu

Jeśli jesteś zainteresowany zakupem lub wzięciem udziału skontaktuj się z:

Anna Kotkowska
tel: +48 500 166 893
@: anna.kotkowska[at]grupa4p.pl