W świecie, który potężnie przyspieszył i w którym wszystko jest nieustającą zmianą, warto jest odróżniać istotę zjawisk od kół zamachowych. Rozumieć co jest ważne, a co ważne udaje. Wiedzieć co traci, a co zyskuje siłę napędową.

W tym świecie warto zdobyć mądrą perspektywę, która pozwoli wskoczyć na odpowiednią falę. Albo samodzielnie tę falę wywołać, tak, aby popłynąć jak najdalej.

Jesteśmy, aby Ci w tym pomóc.

4P to agencja badawcza, w której dostarczamy nie tylko dane, ale też rozwiązania. Pomagamy biznesowi w podejmowaniu decyzji, które niosą ze sobą energię i zmianę.

Na bazie naszego 15-letniego doświadczenia, syntezy wiedzy pochodzącej z różnych kategorii, ciągłej pracy nad przenikaniem się naszych indywidualnych doświadczeń, łączenia perspektywy konsumenckiej z wglądem kulturowym, możemy razem z Klientem tworzyć silne i ważne marki, i wyjątkowe doświadczenia ludzi, konsumentów i pracowników.

Nasza praca to: dostarczanie wiedzy i rozwiązań, które pomogą Klientom wykorzystać potencjał zmiany - wykorzystać zmianę istniejącą w środowisku marki, otoczeniu lub wewnątrz organizacji; lub zaprojektować zmianę, która przyniesie wartość.

Wiemy jak to zrobić, bo wyciskamy z danych maksymalnie dużo biznesowo aplikowalnej wiedzy.

Nasze specjalizacje:

  • Customer experience
  • Analiza kulturowa i analiza trendów
  • Employee experience, badania dla HR
  • NPD
  • Badania satysfakcji
  • Badania marki i komunikacji

Jak możemy Ci pomóc?

Z przyjemnością odpowiemy na twój brief

briefy / zapytania

Nad naszą nową stroną jeszcze pracujemy. Jeśli chcesz odwiedzić starą kliknij poniżej

4P research mix